LAB KM s.r.o.

Laboratorní příručka OKB | ver. 01 | platnost : 2024-12-15

D-10 Způsob řešení stížností

Lékaři, zdravotnický personál i pacienti si mohou stěžovat na jakoukoli činnost laboratoře, případně na způsob jednání pracovníků laboratoře.

Drobné připomínky k práci laboratoře přijímá a okamžitě řeší kterýkoliv pracovník laboratoře, je-li to v jeho možnostech a kompetenci, jinak předává stížnost vedoucímu laboratoře anebo jeho zástupci. O příjmu jakékoliv stížnosti či podnětu je proveden zápis do Deníku stížností.

Závažnější stížnosti a reklamace řeší vždy vedoucí laboratoře. Není-li možno vyřešit stížnost ihned, vedoucí laboratoře sdělí návrh řešení stěžovateli a dohodne s ním způsob odpovědi.

Pracovníci laboratoře se snaží předcházet konfliktním situacím při jednání s lékaři, zdravotnickým personálem i pacienty.